123 aktive Mitglieder

Beitrag gepostet am 19.03.08, 01:13 Nr.: 1 Antworten

Atteistlerle ugrasmak....
Slm,

eski okuldan bi arkadas msn e geldi. Önce iste normal sohbet ettik. Kendisi alman. Sonra konu birden bire Din e geldi. Kendisi dediki ben atteist felan oldum kilisden ayrildim felan. Niye diye sordum. O da dediki aradigim cevabi bulamadim hic bir dinde. ONdan sonra baya bi konustuk bu konu üzerine. Ikna etmeye calistim ama olmadi. YAni bir türlü inanmiyor hersey zufall diyp geciyor. 3 saat konustuk hala o nuh diyor peygamber demiyor. Yani insallah onlarda bir gün dogru yolu bulurlar. Ben valla baya yoruldum yazarkene ne yazdiysam inkar ediyordu. Gercekten Ateistlerle ugrasmak cok zormus. En sonunda vazgectim konuyu degistirdim.

Siz hic böyle biriyle tartistinizmi ?? Yani sonuc noldu ikna edebildinizmi yoksa.... ????
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 10:59 @tokatligenc Nr.: 2 Antworten

Menschen können ihren Glauben oder ihre Einstellungen anderen nicht aufzwingen, weil es gar nicht geht. Mich als Moslem kann auch niemand von was anderem überzeugen. Ich fühle mich in meiner Religion wohl, aufgehoben und würde nie im Leben austreten.

Auch diese Menschen sind von ihrem " Nicht-Glauben" überzeugt. Er glaubt ja auch an etwas und das ist quasi nichts.

Ich habe eine iranische Freundin und sie glaubt auch an nichts. Öfters hatte ich mit ihr ein paar Diskussionen über Gott und die Welt, aber am Ende habe ich gesehen, dass es nichts bringt. Sie und ihre Familie sind Moslems, aber bekennen sich dazu, dass sie hier in Deutschland leben und sich " anpassen sollten ", wobei ich dieses Wort " anpassen " zum würgen finde. In gewissen Sachen sollte man sich anpassen, aber nicht wenn es um Glauben und gewisse Lebenmitteln geht.

Ich zu meinem Teil sage, jedem das seine.. jeder ist seines Weges Schmied..
-----
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 13:40 @nicksiz80 Nr.: 3 Antworten

evet haklisin herkesin kendinde kalmis birsey. AMa bizim görevimizde yinede Islami tanitmak dogru anlatmak. Ben yapacagimi yaptim artik gerisi ona kalmis. Bide bana sunu diyor sonunda: Benim sana söylediklerimi iyi düsün o zaman sende anlarsinki bir yaraticinin olmadigini. Ben jaja dedim ama sende benim dediklerimi düsün felan dedim
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 13:42 @aykiz Nr.: 4 Antworten

bende ona söyle bi örnek verdim. biraz sacma olabilir ama
Lege mal ein paar schrauben ein hammer und paar bretter nebeneinander hin und warte mal ab ob in tasuenden von jahren ein Tisch daraus ensteht.
Der meinte das ist sinnlos felan neyse onun bilecegi is
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 17:14 @tokatligenc Nr.: 5 Antworten

Mevlid Kandilin mübarek olsun
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 18:19 @tokatligenc Nr.: 6 Antworten

Zitat:
Es gibt kein unglaube denn man glaubt immer an etwas.

Bu arada MEVLID KANDILIN MUBAREK olsun.
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 20:30 @tokatligenc Nr.: 7 Antworten

Dua etmek lazımmış...

CENABI ALLAH HİDAYET VERSİN...diye
-----
Beyazın Kaderi Kirlenmek, Siyahın Kaderi Suçlanmaktır,,!
0

Beitrag gepostet am 19.03.08, 22:08 @sahin664 Nr.: 8 Antworten

sagol amin seninde kandilin mübarek olsun.
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Beitrag gepostet am 20.03.08, 13:21 @alaturka76 Nr.: 9 Antworten

evet aynen katiliyorum cok güzel demis. Bende böyle örnekler verdim ama yok ikna olmadi. Neyse arik kendi bilir. Ben yapcagimi yaptim, ve Dinimizi en güzel sekilde anlattim ama o anlamadi yada anlamak istemedi.
O da bana su soruyu sormustu madem herseyin yaraticisi var diyorsun o zaman Allahi (tövbe tövbe) kim yaratti diye sordu. Bende dedimki bilmiyorum o sorununda cevabi vardir mutlaka dedim ama bu INsanlarin düsüncesini asar dedim. Onuda öldükten sonra anlariz dedim.
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Beitrag gepostet am 26.03.08, 22:39 @tokatligenc Nr.: 10 Antworten

Zitat:
hala o nuh diyor peygamber demiyor

belki nuhda demiyordur,nede olsa peygamberlerede inanci yokmus hahahaha
0

Beitrag gepostet am 26.03.08, 22:42 @tokatligenc Nr.: 11 Antworten

bende birinle konusmudum yillar önce oda katholik-hiristiyanlarindandi ama arabdi lübnanlimiydi neydi tam unuttum simdi walla.neyse nerdeyse okulda hergun tartisirduk hep o konuyu aciyordu bagzen msne gelirdi ve kiz la 6-7-8-9 bagzen 10 saat bile tartisirdik manyak kari sinir ederdi.herseye bi argumenti vardi yaw sinir ederdi en sonunda sildim kariyi kurtuldum ugrasmadim bende cünkü ne nuh nede peygamber diyorlar islami inkar edincede benim sinirlerim artiyordu sinir boizcama msn bozim daha iy hehe
0

Beitrag gepostet am 27.03.08, 01:01 @ana_hilwe Nr.: 12 Antworten

sen yine iyi dayanmissin. ben 2,3 saat icinde deliriyor gibi oldum. artik parmaklarim yorulmustu.
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!