|
| |
|
| Ist Glaube nicht im Herzen? |
oh, ich habs nicht persönlich genommen  ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Zitat:| aber hast du dieses mädchen sagen gehört ich faste nur um azunehemn bestimmt |
ich hab das nicht gehört. Ich wollte auch nicht sagen, dass sie nur aus diesem einen Grund fasten. Entschuldigung, dass sich das so angehört hat. Ich kannte das Mädchen nicht persönlich. Ich hab sie nur in der Bahn so reden hören. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Ben duydum. Und ich hab nur von diesem einen Mädchen sowas sagen hören, herkez öyle yapiyor demedim. Dieses eine Mädchen hat das halt so gesagt. Dieses eine Mädchen (in meinen Augen) nutzt den Ramadan aus um abzunehmen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
solche bemerkungen habe ich auch sehr oft gehört funda also es gibt schon einige die so an diese sache dran gehen!"!!!meine bemerkungen mit dann kann ich ja abnehmen!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
unser fasten ist nicht das fasten was du meinst denizli das positiv auf gesundheit auswirkt.das was wirklich positiv ist ist das heilfasten!!!das beudetet man isst nichts sondern trinkt nur.
unser fasten ist sogar nicht so gut für unsere gesundheit weil man das trinken ja nun auch lassen muss und die nieren leiden darunter und wenn man ab abends dann doch wieder isst und trinkt schafft man die menge von mind 3 litern nicht die der körper braucht!!!was jetzt nicht heissen soll das ich sagen möchte fastet nicht sollte nur eine info sein!!  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
kardesim sen benim yazdiklarimi sanirim kendi kafana göre yorumlamissin!!!!
normaldir herkezin düsüncesi baskadir buna saygim sonsuzdur saygisizlikda yapmam durduk yere
senin bana karsi tarzin kusura bakma ama saygisizliga kaciyor.
benim yazdiklarimi kedi köpekle kiyasliyorsun ve bunu con ama cok kiniyorum!!!!
bilmemek suc degil ögrenmemek sucdur.
biz burda zihinsel düsünceleri kiyasliyoruz kimseye sen böylesin sen söylesin diye ön yargiyla karsilamiyoruz!!!
sen benim yasam tarzimi bilmeden beni ne kategorilere sokdun ve buda cok üzücü!!!
neyse seninde bir bildigin vardir yinede saygim vardir bazilari gibi saygisizliga tenezüllüm yokdur!!!
hayirli geceler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
sollte kein zurechtstutzen sein denizli hoffe das hast du nicht falsch verstanden
ich arbeite im gesundheitswesen und daher habe ich mich wohl zu bestimmen ausgedrückt sollte nicht so rüber kommen!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
sorry aber du redest an dem vorbei was wir hier angefangen haben.
naja es muss ja auch menschen geben die die themen verfehlen!!!
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
ya du hast recht ama söyle bir hadisler ve sreler vardirki allahin bize ettigi emirdir kopftuch ...simdi mit deinen herzen und all das was du gezählt hast bist du ein halbes apfel wenn du noch das koftuch trägs und das machs was dir allah befohlen hat dann bist du ein ganzes verstehs du ich meine es gibt genug mädels die kopftzuch tragen und hinter das tuch andere sachen machen was wir lieber hier nicht reden sollten ama es gibt auch mädels die ohne kopftuch sind und 5bmal am tag beten und so weiter und so weiter...aber ich finde es falsch wenn die menschen meinen es reicht wenn es dein herz glaäbig ist oder so das ist einfach nur falsch wenn du so denks dann hast du eine eintellung von deutschen,denk niemals so versuche so zu praktizieren was gott von dir will.das ist eine falsche einstellung.
oruc tutmak namaz kilmak allahin apacik emridir bunlari yapmayan belki imansiz bile gidebilir haberiniz olsun saygilarimla allaha emanetsiniz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
eger bunlarida inkar edecek olursan das reicht schon dersen günahkarsin allaha karsi gelmis olursun ....weil es im koran so steht glaub nicht an das was im media gezeigt wird sondern an unser buch da steht immer das selbe und das richtige |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
nein aksiyon
ich bin kein mensch die einfach so anfängt irgendwelche menschen zu beleidigen deswegen gehe ich bei solchen unwichtigen sachen auf solche diskussionen nicht ein.ist nicht mein stil.das leben ist viel zu kurz um sich über solche lapalien zu ärgern und auch noch drauf eingehen.
also kannst du dich ja für dich selbst aufregen     |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Ja, Ich denke es reicht vollkommen. Önemli olan niyet Bacim,Basörtüsü neymis, Kizlarin % 51i sirf moda olsun diye takiyor. Dar kot pantolon, yüksek topuk ayakkabi, agizda cak cak sakiz ama basörtüsü,neye niyet neye kismet. Resmen Lahana tursusu -----
Ben bisey biliyomda söylüyom  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Da hast du auch vollkommen recht das die "Richtigen" unterbewertet werden.
Ben böylelerini gördügüm zaman "Die mit den kaugummi usw" icimden ve bazende disimdan basiyorum küfürü.
Onun icin diyorumki niyet önemli. Basörtüsü takmayan tertemiz ve her konuda iyi niyetli bir Bacimiz veya bir Bayan benim gözümde öylelerinden bin kat daha degerlidir. -----
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Dogru söze kim gücenirki simdi?
Sonucta bize ne ya, herkes ne istiyorsa onu yapsin, benim yasam felsefem iyi niyetli ol, temiz kalpli ol gerisi kendiliginden gelir.
Iyi niyetli olmayipta göstermelik birseyler yapanlar ve takanlar zaten bol bol kalaylaniyor -----
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Hmm, Also darüber müssen wir auch mal reden, warum dein Türkisch nicht gut ist? Ich hoffe du hast eine Gute ausrede  Dann das ganze nochmal auf Deutsch.
Ich sagte, warum sollen sich die leute über Wahre worte aufregen?
Im Endeffekt soll jeder das machen ,tun und anziehen was Er/Sie möchte, Mein Lebensmotto ist,sei Gutmütig und der rest kommt von alleine.
Die Leute die nur zum vorzeigen was anziehen oder was tun, werden eh von den Leuten so richtig ausgeschimpft. (z.B wie von dir und von mir -----
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
weisst du ich reg mich auch voll auf, immer diese arschengen (tschuldigung) hosen, dann das dekoltee bis zum bauchnabel, na ja zum glück ist bauchfrei ja nicht mehr in,ondan kurtulduk en azindan. ondan sonra elinde sigara, diger elinde kadeh. cak cak sakiz, makyaj o bicim, boyadan surat görülmüyo üstüne bir de saclar her türlü iskence makinesiyle ( glätteisen ect. ) asil seklinden cikarilmis. evet bütün bunlari yapan kapali olunca küfürü basiyorsun ama acik olunca ses yok. Niye ?
Niye bu kadar ugrasiyorsunuz kapalilarla?
benim de hic hosuma gitmiyor sokak da yari ciplak insanlar görünce ama akliman onlari asagilamak gelmiyor, onlar kötüdür diyemiyorum. bilemem cünki.
ama bi kapali sakiz cigne dimi niye kötü oluyor, ha güzel br görüntü mü, degil bence ama basi acik olan da da güzel bir görüntü degil.
peki bu misal niye hic basi acik olan icin verilmiyor?
basi kapali olan melek mi? hata yapmaz mi?
basi kapali olan acik tan üstün mü? bence orasini allah dan baska kimse bilemez.
onun icin hic kimse acigi da kapaliyi da hatalarindan dolayi yargilamasin.
Zitat:| sei Gutmütig und der rest kommt von alleine |
aber ich finde eure aussagen sind überhaupt nicht gutmütig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Birader bu konuyu biraz daha acmak lazim o zaman. Ben sadece kapali yapinca kötü demedimki. Sokakta yürürken sakiz cigneyen,sigara icen ve Dondurma yiyen kadinlari acik ve kapali ne olursa olsun hayatta sevmem.Afedersin O....pu gibi giyinen kadinlarida sevmem, onlarada ayni küfürü basarim.
Buradaki konu niyet degilmi? Bende ondan bahsediyorum. Ramazan Gecesi yanimda bir sise Vodkayi tek basina deviren,sabah eve gelirkende basini kapatmaya calisan O....puya ben tabikide küfür ederim, ve Arabadan disari atarim. (Basimdan gecmis bir olaydan bahsediyorum)
HERKES HATA YAPAR AMA YA GÖRÜNDÜGÜN GIBI OL,YADA OLDUGUN GIBI GÖRÜN
DAVA BU -----
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Zitat:| muss man seinen Glauben unbedingt mit einem Kopftuch zeigen? |
ya siz kapali bir insanin, birilerine inancini göstermek, ispat etmek icin mi kapandigini saniyorsunuz.
ya siz kapali olmanin zorluklarini biliyor musunuz? birgün basinizi kapatin ve cikin disari, bir saat bile dayanamaz siniz.
herkesin gözü kapalilarda, sokaga cikiyorsunuz her yerden asagilayici bakislar, yorumlar, hele de bu gavur memleketinde, ha türkiye de bu cok mu farkli?degil. biraz lüks bir semte gidin, bir cafe ye restorana gidin butün bakislar bunun ne isi var burda der gibi, aynisi alisveriste de.
zaten alisveris yapmak ayri birr sikinti bütün giyim sektörü aciklara calisiyor.
ya yazin sicaginda o örtüyü takmak cok mu kolay saniyorsunuz.
bunu hic kimse o ya da bu istiyor diye, ona buna ne kadar inancli oldugunu göstermek icin takmaz.
bu yanliz allah rizasi icin yapilir allah korkusundan yapilir.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
ha o zaman o O....puyu arabasina alana ne demeli o zaman rmazan gecesi? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Bak o zaman bunuda biraz acmam gerekiyor.
O O...punun , O...pu oldugunu Arabama alirken O...pu oldugunu bilmiyordum, cünkü yanimda calisan Personelden biriydi. Ama Aksamin ilerleyen saatlerinde gayet normal bir Arkadas toplulugun icinde Tankstelleden gitmis almis Vodkayi. O kadar insanin icindede birtek o icti.
Ama sana göre tabiki ben sucluyum Arabama aldigim icin, o sütten cikmis ak kasik.(Oder wie? ) -----
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!