62 aktive Mitglieder
               
 
Beitrag gepostet am 25.10.14, 17:40 Nr.: 1 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
Genelkurmay :Yüksekova'daki saldırıyı PKK gerçekleştirdi. Eingebetteter Bild-Link
0
 
Beitrag gepostet am 25.10.14, 17:41 @xy_ungelost Nr.: 2 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
Genelkurmay :Yüksekova'daki saldırıyı PKK gerçekleştirdi.
0
 
Beitrag gepostet am 25.10.14, 17:44 @xy_ungelost Nr.: 3 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
yemisim böyle baris sürecini !!! sivil askere saldiran PKK temizlenmeli yeter artik !!!!
0
 
Beitrag gepostet am 25.10.14, 17:56 @emekli Nr.: 4 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
kisaca özetlemis durumu !!!!                                                                                                                                     @BesikciogluErdl :
Yüksekovada Askerlere pusu üç şehit,Açılım mı Kaçılımmı bilmek zor.
Hükümet kızacak birileri nasıl olsa "Pravakasyon " diyecek!
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 00:33 @-bjk- Nr.: 5 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
hangi cözüm süreci akil insanlarin yürütügü sürec mi ?? komedi'den baska birsey degil o sürece inanan kac kisi var ??
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 00:35 @a-la-naz Nr.: 6 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
tek tarafli derken ??? bence her iki tarafta baris adina hicbirsey yapmiyor !!
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 00:40 @-bjk- Nr.: 7 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !

Savaşın bile bir hukuku var... IŞİD görünce kuyruğunu kıstırıp kaçan Fistan giyen kahpe çocukları sinsice ve kahpece sokak ortasında arkadan 3 aslanımı düşürdü toprağa... Mekanınız cennet aslanlarım... Acılı ailelerine sabır versin rabbim...

(S) açılımınız batsın sizin !!! Allah hainleri ve susarak bu zulme ortak olan gafilleri ıslah etsin... Olmuyorlarsa hepsini perişan etsin!!! YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!

0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 00:41 @xy_ungelost Nr.: 8 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !

Savaşın bile bir hukuku var... IŞİD görünce kuyruğunu kıstırıp kaçan Fistan giyen kahpe çocukları sinsice ve kahpece sokak ortasında arkadan 3 aslanımı düşürdü toprağa... Mekanınız cennet aslanlarım... Acılı ailelerine sabır versin rabbim...

(S) açılımınız batsın sizin !!! Allah hainleri ve susarak bu zulme ortak olan gafilleri ıslah etsin... Olmuyorlarsa hepsini perişan etsin!!! YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!

0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 00:45 @daglardelisi1 Nr.: 9 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
isin icine ISID'i katman hos olmamis ISID´din yaptigi insanlik disi bir eylem !! onlar kürt olanada türkmeni de katlediyor insan olan herkes ISID´da karsi tepki vermeli
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:02 @endless Nr.: 10 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
1.Wie kannst du über ein menschen denn du nicht mal kennst so ein urteil schliessen das für mich kurden und die PKK gleich sind ?? 2.die PKK hat sich zu dieser  geäussert das sie das wareen sollte ich die in schutz nehmen ??? 3. wenn du meine antwort 17 lesen würdest würdest du auch begreifen was ich über kobani denke urteile nicht über ein menschen denn du nicht kennst
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:06 @endless Nr.: 11 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
karatepe de türkmenler de ISID tarafindan öldürülüyor onun hakinda kac defa bukadar kicini yirtin tuturmusunuz bir kobani sanki sizden baska ölen yok ne zaman esit davranmasini ögrenirsen o zaman insan olursun
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:12 @endless Nr.: 12 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
sürekli magdurum da magdurum edebiyati yapmayi brakin artik !!! Atatürk büstünü yakmasina gelince yakiyorsunuz cebinizdeki para resmi de Atatürk var niye yakmiyorsunuz
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:13 @endless Nr.: 13 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
He canim hee Karatepe icin hic ses etme orda türkmenler ölsün ama karsindakinden kobani icin destek bekle oldu canim gözlerim doldu
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:19 @endless Nr.: 14 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
hadi ordan yorum 21 de yazdiklarini algilama kapasiten mi yok ??? yoksa baskasina mi yazdin da ben üzerime alindim ????  PKK kendi kabul etmis 3 askeri öldürdük diye onu haber yapmam sana niye bukadar dokunuyor ?????  onuda gectim askere kürtler gitmiyor mu ??? ölen kürt askeri olamazmi nedir bu yaran senin insan olmayi ne zaman ögrenceksiniz ?
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:23 @endless Nr.: 15 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
für dich sind alle gleich hab ich das geschrieben ???  ich unterscheide zwischen kurden und der PKK                                                                                                                                           ich greif dich nicht an will kein streitmis  sollte so wie du mit der PKK mitleid haben
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:24 @xatee Nr.: 16 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
dogru diyon demeki ISID'in da bir sebebi varki sizi vuruyor kobani de !!!! mantigina hayranim
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:29 @xatee Nr.: 17 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
Senin mantiksiz soruna anca bu mantikta cvp verilir ISID kobanide kürtleri niye vuruyor sebebsiz kimse kimseyi vurmaz ki senin sorunu sana sorayim ??? bunun cvp verebiliyorsan sana cvp verecem yoksa gaybol
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:33 @endless Nr.: 18 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
hab ich gesagt das ich sie nicht verstehen kann in sachen kobane gebe ich dir recht das heisst aber lange noch nicht das ich mein auge zudürücke wenn jemand 3 Soldaten erschiesst !! versteh auch nicht was dich an diesen topic so stört ??? jeder bürger der ein türkischen pass besitz muss seine wehrpflicht machen egal ob er türke kurde oder ein andere stamm besitz es sind 3 menschen gestorben ich unterscheide da nicht und schau nicht nach ob das vieleicht kurden waren
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:45 @xy_ungelost Nr.: 19 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
3 sehit haberinden bukadar rahatsiz olan kisilere hayret ediyorum !!!! gelirler  burda PKK sempatizanligi yaparlar  sonrada PKK 'ya karsimis böyleleri  sayesinde insanlar ISID´di destekliyor yada irkci oluyor orasi cok NET !!!!!!
0
 
Beitrag gepostet am 26.10.14, 14:56 @endless Nr.: 20 Antworten
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !
jeder mensch hat ne meinungfreiheit  egal ob er inder minderheit ist !!! aber das was ich nicht verstehe was stört euch an diesen topic ??? einerseits sagst du das du gegen PKK bist die diesen fall auf sich genommen hat !!! aber greifst mich mit so einer sache an und erzöhlst mir das du gegen PKK bist bischen unglaubwürdig
0
 
 
Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!
 
3 Mehmetciðimiz Þehit !