|
|
|
Ich Hasse kuzey |
wollte ich nur mal kurz mitteilen  seid dem stehen mädels nur auf blonde ey ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
Bo$ver ..salla gitsin.sepgo.. Tilkinin dönüp dola$acagi kürkcü dükkani bizim olduguna göre.. sende kuzey almanyalisin..yani... ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
sende kuzey almanyalisin yani  bak bu hosuma gitti  desene ümit kesilmez memo kardes.p ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
Bir kuzeyliligin var..yani..Bende o da yok Bende güneyliyim..esmer sayilirim.. Taksimetre yazmiyor..Kizlar sanirim izin moduna girmi$,daha iyilerini bulurum amaciyla bize tenezzül etmiyorlar. Allah cezalarini verecek..tögbe..(ibo dan caldim caktirma) Ben kesecegim cezalarini..izin sonrasi tabi.. ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
bende sikaatciyim memo  ama ne edem  ceza vermeyede kiyamiyorum ama  talih bize nezaman gülecek bi ögrensek  benim kuzeli olduguma bakam bende esmerim ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
sabir.ve sabir.. $u izin sezonu bitsin... Bak nasil damliyorlar.. ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
ozaman de biz yüz vermiyelim diyecem ama bizim nazimiz gecmez onlara yahu  haklisin bekliyelim bakalim ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
onlari beklerken biraz göz ve müzik zevkimizi tatmin edelim...veeeeeeeeee.. birde mesaj gönderelim.. Ba$lik paramizi arttiralim.  ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
zaten en akillisi hindistandan evlenmek..orda erkeklere baslik parasi veriyorlar  tam rüyalarimdaki gibi  hem kizi kap..hemde baslik ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
ipe ipe gelecek diyor klipte hilal.. dike dike gidecek diyor.. arkada$im bu ne demek istiyor.?? tesadüfte $u..$u an kuzey-güney,kanal D de oynuyor..igno yapsak mi acep..?? farkederlermi.? ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
selam akidisime.. Galiba seppi biraz kiskaniyor.. Ben degil. ----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
producere tel acdim...önümüzdeki seson ölecek ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
Adam,i öldürdün  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
eine schwarzeyi bilememde elimde bi keltus var ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
e helvasinida sen yaparsin ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
efendim dejam ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
a a a ..asla baskalarina bakmam biliyon  hem neye bakdinki sen? slumdog milloäre bakdinmi? veya o cin filmine? ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
bulamamis mis  bana gel bereber bakalim dedim dimi  ama nerdeeee tztz engel ariyorsun ve bunu bana söylüyorsun diye kizmam gerekiyordu ama die haben ja kein geschlecht ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
sen yine kasiniyon...dimi Grrrrr tamam dayakliksin ya...sana kiyamam biliyon ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich Hasse kuzey |
ölecemmi  bana komplimente bulundun gel kollarima ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!