|
|
|
FB:2 GS:1 |
YA dilim tutuldu valla ne söylim gercekleri yazmisin tbrk diyom baska bisey diyemiyom helal olsun sana senden de bunu beklerdim . öptüm pai pai canim böyle devam et gs ye laf ediyolar kendilerine bakmyiolar neyse paii |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eee ne olmus...bu forumu actigim gün mac oynanmisti..derdin ne simdi??? ----- yalan dünya..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vallah ich finde es kindisch, jemanden wegen sowas anzugreifen. es war die freude von dem tag. als verlierer sagt man dann: herzlichen glückwunsch. ich habe hier nicht die vergangen heit angesprochen und ich habe auch nicht gesagt das wir meister werden.NEIN! ich hab mich an dem tag nur mit paar anderen leuten hier gefreut das meine manschaft gewonnen hat und wenn du dich da angegriffen fühlst, dann tut es mir wirklcih für dich leid. ich wollte hier keinen angreifen. siz sampiyon olsaniz bile ben yenilgimi kabul edip sizi teprik ederim. aber leider greift hier jeder jeden an. was ist denn schon fußball?????
also lütfen cocuklasmiyalim..
saygimla!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ----- yalan dünya..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zitat:evet kazanmistiniz feneri tbk ediyorumm (taraftarlari degil)! |
hatte gehofft das du lesen kannst
es reicht doch das ich deine mannschaft gratuliere und nicht dich oder??
und ich hab hier keinen angegriffen, hab nur meine meinung gesagt!
gs liler gelmiyor demissiniz bende geldim bisiler yaziyim dedim hepsi buuuu...
heycan yapmaa, kimse kimseye angreifen yapmiyo.. bak siniri sende görmüssün, eh herkes grenze yi görecek bilecek!
kendine ii bak. aeo bye bye ----- Sevgi sadakati cesaret itimadi ihanet intikami getirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 ist schon gut, ozaman takimi kutla. ama galatasaray kazanirsa sen sevinme. takimin sevinsin... ----- yalan dünya..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kutlanmayi bekledigim icin sevinmiyorum ben zaten, ayrica ne yapmam gerektigini kimseden ögrenecek degilim hele hele senden hic degil...
hic olmazsa takimim kazandigi icin seviniyorum,
ona buna hava olsun diye degil...
 biz senin gibi at gözlügüyle bakmiyoruz
----- Sevgi sadakati cesaret itimadi ihanet intikami getirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weisst du ich gebe mich mit leuten, die kindisch im kopf sind nicht ab.burda kavga etmeye hic halim yok. du hast deine eigene meinung und ich habe meine eigene meinung. ve bu forumu birisinle kavga etmek icin veya kizdirmak icin acmadim. wenn du es so aufgenommen hast dann tut es mir leid für dich.
bu maclar kavga etmemiz icin degil. es soll uns spaß machen es anzuschauen o yüzden bu konuyu kapatalim artik. ich hab mich nur an dem tag gefreut weil wir gewonnen haben. da verstehe ich nciht warum unter so vielen menschen du dich deswegen aufregst und ein drama draus machst... ama dedigim gibi bosver. burda birbirimize tas atmak bizede yaramiyor... saygilarimla.... ----- yalan dünya..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wieso drama, und zum zehntem mal, ich hab mich nicht aufgeregt!
niye ayni seyleri yazip durdugunu anlamis degilim, bi seyi bi kere söleyincede anliyorum ben.. sadece gslilar yazmiyor demissiniz kim dediyse iste, bende geldim yazdim, cok mu koydu sana niye taktin bu kadar anlamadim..
Zitat:weisst du ich gebe mich mit leuten, die kindisch im kopf sind nicht ab |
bi sey sölüceksen, söyleyeceklerini tartarak konus.. sacmalamana engel olursun bölelikle belki.. ----- Sevgi sadakati cesaret itimadi ihanet intikami getirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 offffffffff weisst du cok uzattin, tamam artik yaaa kapat konuyu!!!!! ----- Behandel die Menschen so, wie du behandelt werden möchtest |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
konuyu kimi uzattigi ortada... zor geldi laflarin deseydinde anlardim
ee artik konu kapandi, her sey ortada..
und, bitte schreib nicht zurück.. ciao ciao ----- Sevgi sadakati cesaret itimadi ihanet intikami getirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
----- Behandel die Menschen so, wie du behandelt werden möchtest |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
öyle ----- Behandel die Menschen so, wie du behandelt werden möchtest |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 evet haklisin.
üzüldügüm bir tek sey var. insanlar birbirini kiriyor bir tek mac yüzünden. Türkiyede cok olaylar oluyor(bucaklanma felan) insan buna üzülüyor... ----- Behandel die Menschen so, wie du behandelt werden möchtest |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|