Skinhead, Deadheadalle sind böse gewordenDie Situation, Verschlimmerungüberall nur AnschuldigungenZu Hause, in den Nachrichtenalle sind Hundefutter,bang bang, totgeschossenalle sind verrückt geworden
Alles, was ich sagen will istIn Wirklichkeit sind wir ihnen egalAlles, was ich sagen will istIn Wirklichkeit sind wir ihnen egal
Schlagt mich, hasst mich,niemals könnt ihr mich brechenZwingt mir euren willen auf, regt mich aufniemals könnt ihr mich umbringenAuf die Jüdische Art, verklagt michmisshandelt mich,tretet mich, behandelt mich wie JudenWagt es nicht mich zu schwärzen oder weißen
Alles, was ich sagen will istIn wirklichkeit sind wir ihnen egalAlles, was ich sagen will istIn wirklichkeit sind wir ihnen egal
Sagt mir, wasaus meinem leben geworden istIch habe eine Frau und zwei Kinder die mich LiebenJetzt bin ich das Opfer polizeilicher Gewalt, neinIch bin es leid, das Opfer des Hasses zu seinIhr raubt mir meinen Stolz,Oh, um Gottes WillenIch schaue auf zum HimmelDass er seine Prophezeiung erfüllt...Befrei mich!
Skinhead, Deadheadalle sind böse gewordenAngst, Spekulationüberall nur VorwürfeZu Hause, in den Nachrichtenalle sind HundefutterSchwarzer Mann, ErpressungWerft den Bruder ins Gefängnis
Sagt mir, was ist aus meinen Rechten gewordenBin ich Unsichtbar, weil ihr mich ignoriert?Eure Proklamation versprach mir die FreiheitIch habe es satt, das Opfer der Schande zu seinMan wirft mich in eine Klasse mit schlechtem RufIch kann's nicht fassen, dass, dies das Land ist, woher ich stammWisst ihr, ich hasse es wirklich das sagen zu müssenDie Regierung will es einfach nicht sehenAber wenn Roosevelt noch lebteWürde er das nicht zulassen, nein nein
Skinhead, Deadhead, alle sind böse geworden Die Situation, Spekulation alle verklagen einanderSchlagt mich, verprügelt mich, ich könnt mich niemals unterkriegenHaut mich, tretet mich Ihr könnt mich niemals kriegen
Manches im Leben wollen sie einfach nicht sehenAber wenn Martin Luther noch lebte, würde er das nicht zulassen
Skinhead, Deadhead,alle sind böse gewordenSo ist die Lage, Rassentrennung überall nur VorwürfeZu Hause, in den NachrichtenAlle sind HundefutterTretet mich, behandelt mich wie JudenWagt es nicht, mich als Richtig oder Falsch zu bezeichnen
evet, sonuc itibariyle ayni kapi anahtar farkli.
yani illuminatiye gecis yollarindan biride masonluk
dilersen wikipediadan da arastirip okuyabilirsin
mason=freimaurer
und unter illuminatenorden
yillarca insanlar syntologie den bahsetti ama onun bile ardinda hangi karanliklar gizli hic arastirmadilar
atheistlikten bahsedildi
vs vs
her biri birer anahtar
pkk olayi?
viktori sembolü?
pkk bayragindaki yildiz?
arastiran kimin neyin nerden geldigini anlar bilir
is yani ufak bir zihin karistirma degil bildigin dünya tehlikesi insanlik tehlikesi
cikis noktasi?
firavunun mirascilarindan gelen bir salgin
yani ALLAH'in helak ettigi firavunun geride biraktigi miras
arastirinca corap sökügü gibi gelen bir durum
ALLAH razi olsun
saygilar
Vid icin tesekkürler. Schaut euch auch die Video Serie The Arrivals (englische Version)
Ankünfte (deutsche Version) an.
Çok ama Çoook ÖNEMSENMESİ Gereken bir konu...!
ben bu konuya Banu AVAR'ın uyarıları ve videoya çekilmiş konferanslarından duydum.
bu videoda konuyla ilgilidir....
...
_____
harun yahyada baska bir mesele ama o konu ayri maalesef onun sayfasindan buldum bu bilgiyi baska yerde bulamadim reklamini yapiyorum sanmasin kimse hasa!
ve "the arrivels"
daha neler neler
seytanin ates topunun icindeyiz ve ordan oraya firlatiliyoruz
tek care bilincimize imanimiza sahip cikmak!
ALLAH senden razi olsun bana destek ciktigin icin..!
konduramadigim insanlar hepsi herkes hersey o topu etrafimiza sarmis
inanilamayacak birsey
ufaktan tahmin ediyorduk sanirim medyanin düzenini
ama isin icinde kara güclerin oldugunu sanirim kimsemiz kestirememisiz
cok ama cok aci gercekler
sadece biz degil
sadece müslümanlik degil (yogunluk bizim üzerimizde olsada)
hedef tüm dünyada ki her cesit irk ve her cesit din!
hepimiz yani o kara gücün icinde oyuncak olmamis olan herkes tehlikede!
bunu düsünebiliyormusun?
ben haftalardir kendimde degilim üzüntüden!
ama artik gücüm yerinde
savasacagim kendi capimda!!!
cenaze namazi o sebepten kilinmamis demek türkiyenin kac yüzdesinin cenaze namazi kilinmadan defnedilmesi demektir
o sebep olamaz
zaten sirf bir insan icki iciyor diyerek cenaze namazini kilmayacagiz diyemez hic bir hoca
bu karari kimse veremez ALLAH'la kulun arasinda kimse duramaz
yani isin icinde öyle üfürükten bir durum yok
is cooook büyük had safhalarda
yani üfürükten diyorum icki iceni onayliyorum degil sakin yanlis anlamayin
bu durumun karsisinda o durum cok kücük lokma kaliyor demek istiyorum
kildirmadilar! ama anlasmadan dolayi! ickiden degil!
yardimim olduysa ne mutlu bana
ALLAH herkese isin gercek yüzünü ogrenmeyi ve kendini korumayi nasip etsin insaallah
lütfen sadece kendinde kalmasin yay herkese anlat gercek hayatinda da anlat her yerde paylas lütfen ALLAH rizasi icin