109 aktive Mitglieder

Beitrag gepostet am 13.10.08, 00:14 Nr.: 1 Antworten

Führerschein / TÜV
Slm Arkadaslar,

benim bir problemim var.
Ben su an Ehliyetimi yapiyorum ve Theorie Prüfungumu 1.seferde kazandim ve Praktische Prüfungumu ne yazikki 3.kez kaybetdim .
Bana bi akil verebilirmisiniz diye buraya bir Konu acdim.

Ben aslinda Prüfunga girmeden önce iyi sürerim ve benim Fahrleherin onun en iyi ögrencisi oldugumu söylüyor ama birtürlü prüfungu kazanamadim. Herhalde heyecandan oluyor.

Bana bu konuda yardim edebilirseniz cok sevinirim

Ve Berlinde TÜV de calisan ve bu Prüfunglara ilgilenen biri varsa yada taniyorsaniz lüften bana söyleyin bir kac sorum alacak
-----
IM MUSLIM, DONT PANIC!
0

Beitrag gepostet am 06.11.08, 23:04 @piskopolat Nr.: 2 Antworten

Führerschein / TÜV
ARKADASLAR YARIN INSALLAH PRÜFUNG'A GIRIYORUM, LÜTFEN HAYIRLI CUMA GÜNÜNDE BENIM ICIN DUA EDIN.
INSALLAH FÜHRERSCHEIN ALIRIM SIZEDE MÜJDEYI ILETIRIM
-----
IM MUSLIM, DONT PANIC!
0

Beitrag gepostet am 07.11.08, 00:37 @piskopolat Nr.: 3 Antworten

Führerschein / TÜV
Ich bin beim erstenmal durchgefallen beim 2.mal hab ichs geschafft...ich war immer bevor ich ins Auto eingestiegen bin voll nervös nachdem ich aber drin saß ging die nervosität automatisch weg...das kann auch an deiner Fahrschule liegen bei meiner z.b ist das so das sehr viele bestimmt 80% immer beim 2.mal bestanden hatten kam mir bisschen seltsam vor...
achja und o fahrlererlerin dediklerine pek inanma ich hab mich mit einem freund angemeldet selbe fahrschule ona diyormus du bist mein bester schüler banada aynisini söylüyordu
Ama neyse insallah basarirsin bu sefer dann bist du so erleichtert
Hadi viel glück
-----
BeN dElI kAdIr UlEnNn
0

Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!

Führerschein / TÜV